Rydoo - aplikacja mobilna, która upraszcza zarządzanie delegacjami

Firma Sodexo, światowy lider w dziedzinie usług poprawiających jakość życia, we współpracy z Xpenditure i iAlbatros, ogłasza światową premierę Rydoo - nowej platformy, dzięki której pewne zadania z zakresu bieżącej administracji, na czele z zarządzaniem delegacjami, przechodzą do przeszłości.

2018-06-06 15:06:22

Platforma z założenia ma w pełni uwolnić potencjał tkwiący w rynku, który charakteryzuje dynamika a zarazem pewna staroświeckość, jednocześnie sprzyjając cyfryzacji w miejscu pracy.

Konieczność wykonywania w pracy zadań administracyjnych pozbawionych wartości dodanej potrafi być frustrująca. Każdy z nas spędził wiele godzin na wyszukiwaniu odpowiednich lotów, czekaniu w kolejkach w recepcjach hoteli czy wreszcie rozliczaniu kosztów delegacji. Nie po to zatrudniamy specjalistów od handlu, by zajmowali się oni także organizowaniem podróży i gromadzeniem rachunków. Pracownicy i firmy zasługują na to, by móc skupić się na rzeczach istotnych i przedstawiających jakąś wartość. Rydoo to technologia, która podnosi efektywność i usprawnia pracę.

Teraz dzięki Rydoo zarządzanie delegacjami i rozliczanie ich kosztów ulegnie radykalnej zmianie i uproszczeniu. Wystarczy kilka kliknięć i zdjęć. Rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić czas i zoptymalizować koszty.

Rewolucja w zarządzaniu delegacjami i rozliczaniu kosztów

Rydoo jest pierwszą platformą, która kompleksowo uwzględnia wszystkie aspekty delegacji i ich rozliczania, sprawiając, że środowisko pracy sprzyja pełnej realizacji potencjału pracowników. Już w pierwszym miesiącu obecności na runku platforma Rydoo osiągnęła wskaźnik wprowadzania na poziomie 93%, co świadczy o jej łatwości w użytkowaniu i efektywności dla firm.

Dzięki nowemu rozwiązaniu działy finansowe w różnych podmiotach osiągają następujące korzyści:

- 87-procentowy spadek kosztów obsługi administracyjnej,

- możliwości optymalizacji efektywności pracy,

- oszczędność czasu dzięki czterokrotnemu skróceniu czasu poświęcanego na rozliczanie kosztów.

Rozwiązanie Rydoo bazuje na usłudze SaaS, a jego wdrożenie zajmuje zaledwie kilka dni. Co więcej, co tydzień pojawiają się kolejne aktualizacje. Rozwiązanie Rydoo oparte jest na modelu konkurencyjności - ceny zaczynają się już od 6 euro miesięcznie za jednego aktywnego użytkownika.

Rydoo łączy wyjątkową wygodę obsługi z efektywnością, na którą liczy firma

Kompleksowa platforma Rydoo łączy te dwa światy poprzez dwa moduły, które usprawniają obsługę całego procesu organizacji i rozliczania delegacji:

- Korzystając z Rydoo Ravel, pracownicy mogą szybciej i zdecydowanie łatwiej znaleźć lot, zarezerwować bilet lub wypożyczyć samochód, a także zarezerwować nocleg w hotelu, wybierając spośród 800 tys. ofert. Dzięki centralnemu systemowi rozliczania pracownicy korzystający z Rydoo Ravel omijają etap płatności (koniec ze staniem w kolejkach w recepcji). Działy finansowe natomiast otrzymują na koniec miesiąca jedną fakturę zbiorczą, na której zawarte są wszystkie informacje związane z kosztami delegacji.

- Rydoo expense umożliwia pracownikom korzystanie z funkcji snap-and-process pozwalającej na rozliczanie kosztów delegacji w formie zautomatyzowanej i elektronicznej, przy zachowaniu zgodności z polityką rozliczeniową firmy. Działy finansowe zaś z łatwością, działając w czasie rzeczywistym, mogą zarządzać zwrotami kosztów oraz kontrolować budżet firmy. Zastosowanie obu modułów zapewni pełnię korzyści, jakie płyną z usprawnienia wspomnianych procesów, ale na początek, zależnie od własnych potrzeb, można wykupić tylko jeden.

"Rydoo eliminuje bolączki związane z codziennymi zadaniami w pracy, oferując aplikację stworzoną z myślą o użytkowniku końcowym. Rydoo radykalnie upraszcza pracę, zwiększając produktywność działów finansowych o 87%. Wprowadzając na rynek platformę Rydoo, Sodexo daje swoim klientom możliwość poprawy jakości życia i osiąganych wyników" - mówi Sébastien Marchon, dyrektor generalny Rydoo.

"Efektywne zarządzanie czasem pracy to klucz do sukcesu w biznesie. W Rydoo stworzyliśmy ekosystem łączący zarządzanie delegacjami i ich rozliczanie, aby zwiększyć oszczędność czasu i umożliwić realizowanie procesów w czasie rzeczywistym w sposób możliwie najprostszy i najskuteczniejszy. Wchodząc na rynek z tym nowym rozwiązaniem, działamy dynamicznie jako corp-up, swoista hybryda korporacji i start-upu, w której korporacyjna siła łączy się ze startupową dynamiką i innowacyjnością" - dodaje Didier Dumont, prezes działu obsługi i rozliczania delegacji Sodexo Mobility & Expense.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Źródło: Państwowa Agencja Prasowa

ZNAJDŹ NAS: