Brak wyników

Dla przedsiębiorcy

11 marca 2019

Czy firmy i marki są gotowe na nowego konsumenta?
Poznaj najnowszy raport o zachowaniach zakupowych Generacji „Z”

297

Pokolenie „Z”, do którego powszechnie zalicza się osoby urodzone po 1998 roku, już teraz stanowi 30% globalnej populacji i około 50% ludności niektórych regionów Afryki. Za nieco ponad dekadę będzie stanowić jedną trzecią wszystkich konsumentów na świecie – co otwiera szerokie perspektywy przed biznesem.

A jak pokolenie „Z” prezentuje się dzisiaj? Ponieważ jego najstarsi przedstawiciele kończą właśnie 21 lat i wkraczają w dorosłość oraz na rynek pracy, perspektywy dla biznesu pojawiają się już teraz. Przedsiębiorstwa – rozumiane zarówno jako marki, jak i jako pracodawcy – znajdują się pod stale rosnącą presją, by zrozumieć rzeczywiste oczekiwania tej nowej grupy konsumentów.

Badanie „Pokolenie bez granic”, przeprowadzone przez globalną firmę doradczą OC&C Strategy Consultants, ma na celu pomóc biznesowi zrozumieć motywy, zachowania zakupowe i potrzeby najmłodszej generacji, by efektywnie optymalizować swoje strategie rynkowe.

Badanie „Pokolenie bez granic” wyróżnia się największym zasięgiem geograficznym ze wszystkich dotychczas przeprowadzonych badań nad konsumentami z pokolenia „Z”. Wzięło w nim udział 15 500 respondentów reprezentujących cztery pokolenia i dziewięć krajów, w tym Polska. Rygorystyczna analiza ponad 12 milionów punktów danych dostar...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy