Dołącz do czytelników
Brak wyników

Temat numeru

2 lipca 2019

NR 7 (Czerwiec 2019)

Firmowe przesyłki w rękach kuriera

0 74

Przedsiębiorcy chcą zajmować się biznesem i dlatego poszukują takich partnerów, którzy zapewnią płynność działań operacyjnych firmy. Trudno dziś sobie wyobrazić rzeczywistość biznesową bez wsparcia ze strony firmy kurierskiej, której podstawową rolą jest przewożenie przesyłek od nadawcy do odbiorcy. Jest to zadanie, które powinno być realizowane gładko, bezpiecznie i szybko. O satysfakcji obu stron decydują jednak usługi dodatkowe – to one są języczkiem u wagi, który wskazuje wartość oferty kurierskiej. 

DPD dla MŚP


DPD Polska oferuje kompletne rozwiązania dla klientów biznesowych, zarówno tych o dużym potencjale wysyłkowym, jak i mniejszych przedsiębiorców, wysyłających niewielką liczbę paczek. Jedną z wygodniejszych propozycji jest miesięczny abonament na wysyłkę 10, 20 lub 50 paczek, który gwarantuje pełną kontrolę nad kosztami związanymi z logistyczną obsługą firmy. DPD Polska adresuje ją właśnie do mikro- i małych przedsiębiorstw. W ramach abonamentu na usługi kurierskie klient otrzymuje gwarancję niezmiennej atrakcyjnej ceny. Jeśli w danym miesiącu paczek jest więcej, kwota abonamentu nie wzrasta, a przedsiębiorca nie ponosi z tego powodu żadnych dodatkowych kosztów. W ostatnim czasie oferta ta została rozszerzona o możliwość nadawania paczek międzynarodowych. 

Informatyka w służbie logistyki

Obok abonamentu DPD Polska oferuje małym i średnim firmom nowoczesną platformę DPD Online. Aplikacja jest rozbudowanym systemem zarządzania wysyłką. Dzięki temu rozwiązaniu przedsiębiorca może samodzielnie wykonać większość czynności związanych z obsługą przesyłek, m.in. takie jak szybkie tworzenie listów przewozowych, obsługa wysyłek seryjnych oraz dokonywanie kompleksowego rozliczenia procesów logistycznych. 

Warto tu wspomnieć także o aplikacji online zapewniającej efektywną organizację przesyłek zwrotnych. Narzędzie udostępniane jest na życzenie klientom DPD Polska prowadzącym działalność handlową za pośrednictwem e-sklepów. Konsument, który skorzysta z oferty takiego e-sklepu i zdecyduje się na odesłanie towaru, może w łatwy sposób przeprowadzić procedurę zwrotu. Po kliknięciu w otrzymany od nadawcy link odbiorca przechodzi do formularza, wprowadza swoje dane oraz inne informacje niezbędne do zamówienia kuriera po odbiór zwracanej przesyłki. 

W celu przyśpieszenia procesu dostawy paczki do odbiorcy oraz poprawy bezpieczeństwa, kontroli i sprawności zarządzania wysyłkami, DPD Polska proponuje swoim klientom także moduły wysyłkowe zintegrowane z najpopularniejszymi programami i platformami sprzedażowo-wysyłkowymi, takimi jak: WF-Mag, Comarch Optima, Subiekt, Sello, Shoper oraz Magento, PrestaShop, a także Allegro. Aplikacje DPD Polska po zainstalowaniu stają się integralnymi częściami programów sprzedażowych, automatyzując zarządzanie przesyłkami bezpośrednio w ramach jednego systemu magazynowo-sprzedażowego. 

Kartą czy gotówką? Wygoda dla konsumenta

Oprócz licznych aplikacji i rozwiązań IT DPD Polska jako pierwsza w kraju umożliwiła odbiorcom regulowanie kartą płatniczą należności za przesyłki płatne przy odbiorze, dzięki czemu zakupy w sieci są jeszcze wygodniejsze. Korzyści z takiej formy płatności za e-zakupy doceniają nie tylko konsumenci, ale też e-sklepy. Dzięki temu rozwiązaniu...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "MŚP Biznes"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy