Brak wyników

Liderzy biznesu

12 października 2018

NR 1 (Luty 2018)

Grupa Krotoski-Cichy otwiera nowe centrum flotowe

328

Grupy Krotoski-Cichy przedstawiać raczej nikomu nie trzeba, ponieważ od lat zajmuje ona pierwsze miejsce na liście największych polskich grup dealerskich, którą przygotowuje Instytut Badań Rynku Samochodowego Samar oraz firma doradcza DCG Dealer Consulting. Początek roku 2018 przyniósł spore zmiany w organizacji warszawskich i łódzkich oddziałów grupy. Warto przyjrzeć się im bliżej, gdyż są one szczególnie istotne dla klientów flotowych, w tym tych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Do tej pory salony Grupy Krotoski-Cichy w Łodzi oraz Warszawie posiadały odrębne oddziały sprzedaży flotowej. Każdy salon zatrudniał własnych sprzedawców oraz działał jako oddzielna firma, przez co, choć funkcjonowały one w obrębie jednej struktury dealerskiej, stanowiły dla siebie rynkową konkurencję.

Reagując na dynamiczne zmiany na rynku, chcąc zapewnić kluczowym klientom najwyższą jakość obsługi oraz precyzyjnie odpowiedzieć na ich potrzeby, zarząd Grupy Krotoski-Cichy  podjął decyzję o zintegrowaniu wymienionych wyżej działów sprzedaży flotowej. Nowe Centrum Flotowe ulokowano w Warszawie, na Alejach Krakowskich. Proces planowania, a następnie wdrożenia całego przedsięwzięcia, spoczął na barkach Pawła Kasprzyka, kierownika Działu Sprzedaży Flotowej, który swoje doświadczenie zawodowe zbierał między innymi w firmie Mercedes, a także w firmach związanych z usługami CFM (car fleet managment). 

Warszawskie Centrum Flotowe posiada specjalnie przygotowany park samochodów demonstracyjnych dedykowanych flotom. Ich specyfikacja została dostosowana do preferencji klienta flotowego, zarówno pod względem komfortu jazdy oraz bezpieczeństwa pracowników, jak i optymalizacji kosztów. Dywizja handlowa liczy aktualnie szesnaście osób, z czego dziesięć zajmuje się klientami zainteresowanymi samochodami marki Volkswagen, a sześć przedsiębiorcami, którzy planują zakup Audi. W placówce dostępna jest pełna gama modelowa wspomnianych marek. Paweł Kasprzyk podkreśla, że Centrum ma bardzo ambitne plany rozwoju, łącznie z wprowadzeniem do swojej oferty samochodów Porsche.

Warszawskie Centrum Flotowe Grupy Krotoski-Cichy bardzo mocno stawia na klienta biznesowego z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Choć przedstawiciel...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy