Brak wyników

Aktualności

3 kwietnia 2019

Mistrzostwo w sprzedaży na PGE Narodowym

247

W ubiegły czwartek odbyła się II już edycja National Sales Congress, wydarzenia dedykowanego managerom sprzedaży oraz wszystkim, którzy na co dzień mierzą się w pracy z klientem. Organizatorem Kongresu NSC jest International Center of Events–prężnie rozwijająca się agencja eventowa, która od lata działa w branży targowo – konferencyjnej.

„Widzimy wiele zależności pomiędzy sukcesem w biznesie, a dążeniem do mistrzostwa w sporcie…” – tymi słowami Organizator rozpoczął II edycję wydarzenia, które na stałe powinno wpisać się w harmonogram wszystkich zajmujących się sprzedażą. NSC to niesamowita dawka motywacji, mnóstwo praktycznych wskazówek z zakresu nowoczesnej sprzedaży, nawiązywania relacji z klientem, a także zarządzania zespołem handlowym oraz polityką cenową. Innowacyjne podejście Organizatorów, łączące cechy mistrzów ze świata sportu i świata biznesu, po raz kolejny sprawiło, że w Galerii PGE Narodowego zagościły tłumy.

Ponad 700 uczestników – managerów i dyrektorów sprzedaży, trzy sale i networking biznesowy. Wszystko to jednego dnia w bardzo sportowej i prestiżowej lokalizacji.

W sukces drugiej edycji nie wątpili także Partnerzy Merytoryczni, którzy towarzyszyli projektowi od samego początku: Kirov Strategic Negotiators - wiodącą na polskim rynku firma szkoleniowo-konsultingowa specjalizująca się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych oraz KoźmińskiExecutive Business School – lider programów MBA w Polsce.

International Center of Events od lat współpracuje z Akademią Rekomendacji Grzegorza Turniaka – która podczas NSC zadbała o sprawne nawiązywanie relacji biznesowych.

Podobnie jak ostatnio, uczestnicy mogli wziąć udział w dwóch ścieżkach wydarzenia: Kongresie sprzedażowym oraz Kongresie Managerów. Pierwsza z nich dedykowana jest osobom bezpośrednio pracującym w sprzedaży, podejmująca m.in. tematy socialsellingu, personalbrandigu czy technik zamykania sprzedaży. Po raz kolejny furorę na scenie zrobił Nikolay Kirov z tematem Spiral Dynamics. Wielkie brawa otrzymała także Dagmara Pakulska prezentując skuteczne sposoby sprzedaży na LinkedIn.

Druga ścieżkaprzeznaczona jest dla managerów wyższego szczebla, dyrektorów oraz właścicieli firm. Podczas czwartkowego spotkania uczestnicy mogli wysłuchać m.in. wystąpień na temat zatrudniania utalentowanych pracowników działów sprzedaży oraz ich skutecznego wdrażania do...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy