Brak wyników

Aktualności

20 września 2019

Rusza People Power, akcelerator łączący potencjał start-upów i korporacji

270

Ekspert ds. start-upowej kultury organizacji - Bartek Janowicz, oraz „człowiek, który połączył dwa światy” - technologii i psychologii - Wojciech Ozimek uruchamiają akcelerator skierowany do firm z sektora Work&HR Tech. Power People, przy współpracy z tak znanymi markami jak Play, Philip Morris International czy Nationale Nederlanden, do końca października poszukuje start-upów, którym chce dać szansę na rozwój poprzez pilotażowe wdrożenie ich rozwiązań.

 


Dla kogo jest People Power?
 

3-miesięczny akcelerator dedykowany jest start-upom pracującym nad rozwiązaniami w zakresie HR oraz usprawnieniami sposobu pracy w organizacjach. Program łączy start-upy mające co najmniej prototyp rozwiązania i korporacje, które chcą zmienić swoje podejście do pracy i kwestii związanych z zarządzaniem ludźmi. Nad prawidłowym przebiegiem całego procesu będą czuwać doświadczeni mentorzy, którzy pomogą start-upom szybko zweryfikować potencjał biznesowy, a korporacjom - przygotować się do wdrożenia innowacji.

People Power składa się z serii tygodniowych sprintów. Każdy z nich rozpoczyna się od połączenia solidnej dawki wiedzy, inspiracji i planowania działań, a kończy na rzetelnym podsumowaniu. Organizatorzy akceleratora wymagają aktywnego udziału w cyklicznych wydarzeniach programu (około 2 dni w tygodniu) oraz niskiego wkładu własnego, który świadczy o poważnym zaangażowaniu start-upu. 3-miesięczny program startuje w grudniu, a już od stycznia planowane są pilotażowe wdrożenia rozwiązań. Demo Day podsumowujący postępy start-upów odbędzie się na początku marca. 


Korzyści dla start-upów
 

Start-upy mają dostęp do szybkiej ścieżki sukcesu - praca nad ich rozwiązaniami, rozwojem i współpracą z zaproszonymi korporacjami odbywa się od razu po przystąpieniu do programu. Weryfikacją użyteczności danego produktu są konkrety - finanse, czyli sprzedaż i wdrożenie dla pierwszego klienta. People Power pomaga zredukować ryzyko biznesowe w zamian za udział w przyszłym sukcesie, będzie więc inspirować do jak najszybszego zderzenia produktu z rynkiem (tzw. product-market fit). Dlatego ogromny nacisk położony jest na intensywną pracę z mentorami - uznanymi ekspertami i założycielami firm.


Potrzeby i wymagania korporacji vs start-upy
 

Potrzeby korporacji zostały wyłonione podczas warsztatów przeprowadzonych wspólnie z ekspertami z Play,...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy